سی و یک

سی و یک

سی و یک

سی و یک

کادوی نمکی و سی و دو سال گریه!

مامان گریه می کرد. درک نمی کردم و نمی کنم چرا؟ مثل وقتی دانشگاه قبول شدم. وقتی ایرن قبول شد. وقتی از تهران برگشت و ایرن رو گذاشته بود خوابگاه! مثل خیلی وقت های دیگه که من نمی فهمیدم چرا گریه می کنه؟ مخصوصا دیروز! وقتی حسابی غافلگیر شده بودم و باورم نمی شد که مامان بهم کادو بده! دیوان جواد مجابی که البته داداشی خریده بودش! هرچند دو روز قبلش از داداشی کادو گرفته بودم اما این یکی بوی اشک می داد مزه کتاب شور بود. من نمی تونستم آرومش کنم و خودم زدم زیر گریه! یاد وقتی افتادم که با ایرن رفته بودیم آرایشگاه! آرایشگر به ایرن می گفت: مثل عروس های دیگه گریه نکنی صورتت خراب شه! ایرن می گفت اگر کسی گریه اش بگیره من هم گریه می کنم! فکر کنم این یک مشکل خانوادگیه!

نظرات 2 + ارسال نظر
کرگدن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام مریم خانوم عزیز
راستش مراتب شرمساری م رو حضور انورتون اعلام میدارم بابت اینکه انقدر وخت بوده سر نزدم اینجا که حالا می بینم کللن سبک و سیاق اینجا انگار عوض شده و من بی خبر بودم ... چون یادمه اونوختا فقط شعر می نوشتید اینجا و خب اعتراف می کنم که دیگه مثل سابق حوصله شعر ندارم ... ولی برعکس اینروزا به شددت عاشق روزنوشت های روون ئو صادقانه ام که برش های ساده اما عمیقی از زندگیامونه ... مثل این پست که در عین سادگی قشنگ بود خیلی ... مث من از ۶۰ وات متنفرم ... خلاصه که بازم عذر تقصیر و تاخیر ! و اینکه قول میدم ممبعد بیشتر اینجا سر بزنم چون با این شرایط و شیوه و مدل جدید چرخش قلمتون اگه سر نزنم خودم ضرر می کنم !

کرگدن عزیز ممنون از لطف شما هرچند که خودم خیلی متوجه این چرخش نشدم چون به هر حال شعر جز لاینفک وبلاگ بوده و هست. اما خوشحالم که از روزنوشته هام خوشتون اومده و به دلتون نشسته. من پیش از این وبلاگ تون رو می خوندم و هنوز هم سر می زنم اما خیلی اهل کامنت گذاشتن نیستم. به امید دیدار

دکولته بانو سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام مریم عزیزم...خوشحالم که روزنوشت هم می گذاری و خوشحال ترم که انقدر خوب می نویسی...نوشته هات به دل گرفته ام خیلی نشستند و خوبه که محسن بهم گفت بیام و بخونمت...امیدوارم خوب باشی...

مریم عزیزم ممنونم! هم از شما و هم از محسن خان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد