سی و یک

سی و یک

سی و یک

سی و یک

دلم می خواد این ها رو روبه روش بگم اما فاصله ها زیاده!

فردا تولد یک مرد خوب فروردینیه! کسی که سه چهار ساله می شناسمش اما خیلی دوسش دارم به خصوص این که عزیزترین کس خواهرمه!

محسن عزیزم تولدت حسابی مبارک باشه! یک سال خرمالویی نارنجی نارنجی

نظرات 5 + ارسال نظر
دکولته بانو سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام...منم امیدارم تولدش برای خودش مبارک باشه...چون برای ما که وجود همچین آدم خوب و نازنینی مبارک بوده و هست و خواهد بود...

کرگدن چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

ایو واسه کیامهر نوشته بودم اینجام می نویسمش :

تولد محسنه ...
کاش اینروزاش این شکلی که هست نبود ...
یعنی کاش اینروزای هیچکدوممون این شکلی نبود که هست ...
براش دعا می کنم ... دعا که نه ... آرزو می کنم حالش بهتر بشه ... حالش یعنی احوالش ... احوالاتش ... روزش ... روزگارش ...
که باز بشه همون محسنی که همه یادمونه ...
که وختی توی یه جمعی بود
بودن بقیه رو تحت الشعاع قرار میداد شلوغی و خنده هاش ...
محسن از نازنین های مهجور روزگاره ...
خیلی دوسش دارم و خیلی براش احتارم قائلم ...
از همینجا تولدشو تبریک میگم و پیشونی شو می بوسم .

محسن محمدپور چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://bluepenn.blogsky.com

رو به رومی...
رو به روی من...
مرد ِ خرمالویی ِ گس ِ گس ...

مریم خیلی ممنونم ازت...خیلی...
روح و روانم شاد شد...

روشنک چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

تولد تو کیه؟

12 اسفند

حسین کرد شبستری دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://yadeyaremehrban.blogfa.com

چمدونم وال لا
عذر میخوام
چمیدونم وال لا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد