سی و یک

سی و یک

سی و یک

سی و یک

فقط یک بیمار رها شده آن هم فدای سرت!

چقدر جالب است که یک دفعه جایگاه قربانی و ظالم عوض شود . یا مثلا جای قاتل و مقتول یا بسیاری دیگر! مملکت ماست دیگه! هرچه فکر کنی به عمل می رسه! تو بگو الان پیتر پن از آسمون می‌آد و می‌شه مسوولی وزیری وکیلی! مطمئن باش تا نیت کنی از قوه به فعل رسیده! امروز در روزنامه فرهیختگان از قول وزیر بهداشت نقل شده که

اولا ًدو بیمار در بیابان رها نشده اند و یک بیمار بوده 

دوماً این بیمار هزینه بیمارستان را نداشته اما تمام خدمات درمانی را دریافت کرده و سپس فرد دیگری با لباس بیمارستان او را خارج می کند.

خوب این وسط یکی بپرسه زن حسابی! اگر طرف تمام خدمات درمانی رو دریافت کرده مرض داشته که خودش رو آواره بیابون کنه! اگه می خواسته فرار کنه پس چرا نرفته خونه دوستی آشنایی رفته وسط کشتزار خوابیده!

همین فرهیختگان اولین بار که این خبر رو چاپ کرد عکس دو نفر رو درج کرده بود که با وضع فجیعی وسط بیابون رها شده بودن! یا عکسه قلابی بوده یا وزیر بهداشت تازه از مریخ اومده!

حالا گیریم حرف این سرکار خانم درست! خوب اونایی که می رن بیمارستان و به علت بی پولی پذیرش نمی شن چی؟ 

تازه خانم دستجردی تهدید کردن که با کسانی که بخوان آبروی وزارت خونه رو ببرن برخورد می کنن! آنهم قضایی و اطلاعاتی جالبه یا مریض نمی شی یا اگر شدی و خدمات خوبی دریافت نکردی و از چیزی شکایت داشتی یا خفه می شی یا سروکارت با کرام اکاتبینه! یک هو دیدی مریض رها شده بدبخت شد محارب فی الارض! یا گفتن جریان فتنه طرف رو قاچاقی از بیمارستان برده بلکه آبروی مرضیه خانم رو ببره!

به همین راحتی جای همه چیز عوض شد و صورت مساله پاک شد و ما هم نتیجه گرفتیم که در مملکتی اسلامی عمام ضمان به مدیریت شعبه اولش(AGHA) و نیابت شعبه دومش(رییص جومحور)همه چیز بر وفق مراده


نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://mohegh

درست میشه انشاا... ، اگر بنا باشه در مورد همه چیز این مملکت ناراحت بشی اصلا نمی تونی زندگی کنی ، فقط باید مسائل را ببینی و آگاهی پیدا کنی و به دیگران هم آگاهی بدهی، در ضمن اونیکه مسئول تمام وقایع هست اصلا ککش هم نمی گزه و براش مهم نیست . تا زیاده توی این مملک آدم اضافه !!!! خدا به داد همه برسه .

تب۴۰درجه چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

فردا توی اخبار میگن:
اصلا غلط کردن رفتن توی زمین مردم خوابیدن!!!

سروش پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.aseman38.blogfa.com

خب وقتی روزنامه ها تنها به خواست یکی دو نفر در این مملکت توقیف می شوند و سدا و صیما ( برای فرار از قیلترینگ باید سواد را کامل گذاشت کنار ) کاملاً انحصاری میشه در اینصورت یک پوشش حفاظتی برای بسیاری از مسئولین بوجود میاد که در پناه آن با خاطری آسوده هر چه میخواهند میگویند . غافل از اینکه غول اینترنت گاهی چشم بسته میتواند هر کسی را در هر جایگاهی که هست در زیر پاهای خود له کند . تنفر از اینترنت را میتونی به سادگی در چشم بسیاری از مسئولین طراز اول ببینی .

Me شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

مملکت امام زمانه دیگه

میرزا قلیدون شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://qoleydoon.blogsky.com

حالا جالب اینجاست که این خانم خوشگله اومده گفته ما خودمون شاکی خصوصی این مسئله هستیم! خییییلی رو دارن به مولا!

میرزا قلیدون شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://qoleydoon.blogsky.com

دوبار اومدم نظر بدم اینترنت قربونش برم داره انگولکمون می کنه، بعدا میام!

شادی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com

خیلی ناراحت کننده ست. فکر کنم واقعاْ تنها کاری که بتونیم انجام بدیم این باشه که خودمون تو جایگاه خودمون بهترین عملکرد رو داشته باشیم. به امید این که مملکتمون، مملکتی بشه که از همه نظر بهش افتخار می کنیم. هیچ جای ناراحتی یی وجود نداشته باشه.

روشنک سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

این خانوم بسیار ادم اشغالیه من می دونم چه قدر اوضاع از وقتی اومده گندتر شده اره فدای سرشون مهم اینه که بخور بخور اینا به راه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد