آوای ترکمن

سبک زندگی - نحوه پوشش و موسیقی ترکمنی

آوای ترکمن

سبک زندگی - نحوه پوشش و موسیقی ترکمنی

بهترین عطر و ادکلن مردانه سال ۲۰۱۸

بهترین عطر و ادکلن مردانه سال ۲۰۱۸ از نظر مشتریان عطر لیلیوم

عطر و ادکلن مردانه جذاب و شیک یکی از ترفند‌هایی است  که شما را خوشتیپ تر از همیشه نشان می‌دهد و هر جایی از شما ردپایی به جای می‌گذارد. انتخاب عطر‌های جذاب است که شما را شاداب تر، جذاب‎تر، خوش تیپ‌تر و با پرستیژ تر از همیشه در نظر دیگران جلوه می‌دهد. استفاده از عطر‌ها‌ی مرغوب، خوشبو و با کیفت و ماندگاری بالا در محیط ‌های کاری و سایر محیط‌‌های اجتماعی، مثل دورهمی‌‌های دوستانه، خانوادگی، قرار‌های عاشقانه و مهمانی‌‌های مجلل و با شکوه، نشان می‌دهد که شما تا چه میزان به زندگی فردی و نحوه‌ی برخورد دیگران اهمیت می‌دهید.

وفاداری به یک عطر، عادتی است که برخی از افراد گمان می‌کنند نباید از آن دست کشید. اما خوب است بدانیم که تغییر عطر نه تنها اشتباه نیست بلکه می‌تواند جذابیت شما را افزایش دهد. به همین دلیل، در این مطلب به سراغ  عطر‌ها و ادکلن‌‌های برگزیده‌ی مردانه‌ی سال ۲۰۱۸ می‌رویم تا تصمیم شما، در انتخاب رایحه‌ای خوش، آسان‌تر شود.

بهترین عطر‌های مردانه سال ۲۰۱۸ :‌

Dior Sauvage Eau de Toilette Men’s Cologne
Creed ‘Aventus’ Cologne for Men
Chanel ‘Bleu de Chanel’
Tom Ford ‘Oud Wood’
Acqua di Gio ‘Profumo’
HERMÉS Terre D’Hermés Men’s Cologne

Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme
 
عطر مردانه ساواج از برند دیور
ادکلن مردانه کرید اونتوس از برند کرید
ادکلن مردانه بلو دی شانل از برند شانل
عطر مردانه عود وود از برند تام فورد
عطر مردانه کوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی
ادکلن مردانه تق هرمس از برند هرمس

عطر مردانه ایو سن لورن لا نویت لهوم

بهترین عطر مردانه یا ادکلن مردانه مناسب برای کادو دادن از نظر مشتریان عطر لیلیوم

عطر مردانه ساواژ، از برند دیور
عطر دیور ساواژ مردانه، یکی از پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین عطر‌های سال ۲۰۱۸ شناخته شده است. این عطر رایحه‌هایی مانند نامش، وحشی، خنک و تند دارد که بوی خود را از دشتی وسیع با شنزار‌هایی داغ و نرم، کوه‌‌هایی ناهموار، آسمانی آبی و نور خورشیدی که به بیابان می‌تابد، الهام گرفته است. عطر ساواژ دیور، یک عطر مردانه با اصالت برای آقایان شیک پوش و با روحیه‌های بسیار اجتماعی، جسور و باهوش مناسب است و شادی،‌نشاط و انرژی آن‌‌ها را به دیگران منتقل می‌کند. نت اولیه عطر ساواژ دیور، با بوی فلفل و ترنج آغاز می‌شود و در ادامه با بوی اسطوخودوس، فلفل صورتی، نعنای هندی و گل شمعدانی همراه می‌شود و در نهایت با بوی سدر ماندگار می‌شود.

عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage 200 ml
عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage 200 ml

ادکلن مردانه کرید اونتوس از برند کرید
عطر مردانه کرید، عطری لطیف، مدرن، شاداب، با وقار و اصیل است. ادکلن کرید اونتوس، نامش را از داستان زندگی ناپلئون بناپارت، مردی جاه طلب گرفته که یک امپراطوری از دست رفته را زنده می‌کند و رایحه‌ی آن به همان اندازه الهام بخش جسارت و جاه طلبی است. رایحه‌ی اولیه‌ی آن با بوی ترنج، مویز و میوه‌‌هایی مثل سیب و آناناس ترکیب شده و در ادامه بوی گل یاس، نعنای هندی، گل رز، مشک،‌ عنبر و وانیل از آن به مشام می‌رسد.

❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus
❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر مردانه بلو دی شانل از برند شانل
عطر مردانه بلو دو شانل، با رایحه‌ی خنک و تلخ خود یکی از بهترین عطر‌های مردانه است که هم در میان خانم‌‌ها و هم در میان آقایان بسیار محبوب است.

با استشمام رایحه‌ی جادویی عطر مردانه بلو دو شنل، حال و هوایی شرقی و چوبی به شما و اطرافیانتان دست می‌دهد که مناسب تمام فصول و روز‌های گرم و سرد سال است. رایحه‌ی این عطر با بوی مرکباتی مثل گریپ فروت، لیمو و پرتقال آغاز می‌شود و با بوی نعناع، جوز، فلفل قرمز، گل یاس، زنجبیل و سدر ادامه می‌یابد. در نهایت رایحه‌ی چوب صندل از این عطر فوق العاده جذاب، ماندگار خواهد شد.

عطر ادکلن بلو شنل-بلو چنل-ادوتویلت-BLEU DE CHANEL
عطر ادکلن بلو شنل-بلو چنل-ادوتویلت-BLEU DE CHANEL

عطر مردانه عود وود از برند تام فورد
عطر عود وود از برند تام فورد، عطری است مردانه با بوی تند و گرم و البته خاص. این عطر برای آقایان شیک پوشی که به دنبال رایحه‌‌های معتدل و چوبی می‌گردند، گزینه فوق العاده‌ای است. ترکیب رایحه‌ی چوب رز، عود و کهربا، در این عطر، رایحه‌ای بسیار دلنشین، شیرین و چوبی به وجود آورده است که بسیار جذاب و فریبنده به نظر می‌رسد و برای مهمانی‌‌های رسمی، انتخابی اصیل، کلاسیک و شیک است. رایحه‌ی عطر عود وود تام فورد، همانطور که گفتیم ترکیبی از چوب رز، فلفل سیچوان، چوب صندل، وانیل و کهرباست که با بوی شیرین دارچین و هل ترکیب بی نظیری شده است.

عطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Wood
عطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Wood

عطر مردانه آکوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی
عطر آکوا دی پروفوممو برند جورجیو آرمانی، تقریبا ۲۰ سال پس از موفقیت ادکلن محبوب آکوا دی جیو از برند جورجیو آرمانی متولد و به بازار عرضه شد و باز هم با استقبال زیادی مواجه شد. این عطر فوق العاده رایحه‌ای دریایی، خنک و تند و البته کمی‌دودی دارد که با ترکیبی از مرکبات حس شادابی و انرژی در شما و اطرافیان‌تان به وجود می‌آورد. پراکندگی این عطر در گروه عطر‌های خوب قرار می‌گیرد و ماندگاری نسبتاً خوبی در حدود ۸ ساعت دارد. نت اولیه عطر آکوا دی جیو پروفومو از جورجیو آرمانی از ترکیبات آبی و ترنج است که با بوی مریم گلی، رزماری و گل شمعدانی تکمیل می‌شود و در نهایت با بوی دود و تلخ بخور و نعنای هندی ماندگار می‌شود.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا پروفومو-Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo 180 ml
عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا پروفومو-Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo 180 ml

عطر مردانه تق هرمس از برند هرمس یک نوستاژی قدرتمند

برند لوکس هرمس، با معرفی عطر تلخ مردانه تق دو هرمس یک بار دیگر قدرت خود را در زمینه طراحی و تولید عطر‌های خاص نشان داد‌ه است. رایحه‌ی ابتدایی این عطر، ترکیبی شیرین و تلخ از پرتقال، گریپ فروت و کمی‌ فلفل تند و ادویه است و با بوی گل شمعدانی و نعنای هندی و سدر کامل می‌شود و به همین دلیل برای فصول سرد سال مناسب است. عطر مردانه تق دو هرمس، بسیار کلاسیک و شیک است و برای مهمانی‌‌های خاص و رسمی‌انتخاب عالی به نظر می‌رسد. این عطر مردانه ماندگاری مطلوبی دارد و از پراکندگی خوبی برخوردار است و شما را در ذهن اطرافیان‌تان ماندگار می‌کند.

عطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d'Hermes
عطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d’Hermes

عطر مردانه ایو سن لورن لا نویت لهوم

Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme، این ادکلن محبوب با رایحه ای خاص انتقال دهنده حس جسارت و جذابیت یک مرد خاص و عاشق تیره پوش است. پیشنهاد استفاده از این عطر در شبهای سرد و برفی زمستانی و یا و مهمانی های رسمی و مهم است . رایحه ی غالب آن گرمی و تندی از زیره سیاه ، خس خس ، هل و ترنج می باشد.

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme
عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme

دانلود رمان اختصاصی عشق و ترس

دانلود رمان اختصاصی عشق و ترس

دانلود رمان اختصاصی عشق و ترس

 

نام رمان:عشق و ترس

نویسنده:ترمه

موضوع: ترسناک،کل کلی

تعداد صفحات:۶۲۳

خلاصه رمان :

دانلود رمان اختصاصی عشق و ترس داستان درمورددختری به اسم آسمانه که برای ادامه تحصیل به تهران میاد وبه دلیل یک فوضولی کوچولو بااتفاقات ترسناک و گاه هیجان انگیزی روبه رومیشه. شروع داستان باکل کله ولی کم کم ترسناک میشه من توی این رمان سعی داشتم عشق و ترس و باهم به تصویر بکشم.

دانلود آهنگ جدید حسرت صادق شعبانی

دانلود آهنگ جدید حسرت صادق شعبانی

آهنگ جدید و شنیدنی حسرت صادق شعبانی متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم

Download New Song By Hasrat Sadegh Shabani [ MUSICSARA ]

حسرت-صادق شعبانی

دانلود آهنگ های صادق شعبانی

https://musicsara.org/category/music/page/2

دستگاه کپی شارپ مدل SHARP AR-X201

وضعیت :  موجود
گارانتی :  مادیران
5,600,000 تومان

نوع چاپ : تک رنگ

سایزکپی : حداکثر A3

ظرفیت  سینی : 350 برگ

بزرگنمایی : 25 تا400 درصد

حافظه داخلی : 64 مگابایت (قابلیت ارتقاء تا192 مگابایت)

برند :  sharp
کد محصول :   2719

دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201

SHARP AR-X201 Copier

معرفی کلی

دستگاه  فتوکپی AR-X201 ازلحاظ رتبه بندی در میان مدل های دیگر تولیدی شرکت sharp در رده میانی دستگاه های فتوکپی  شرکت  قرار دارد, که البته  با توجه به مجهز شدن دستگاه به اسکنر میتوان آنرا در رده  پرینترهای  چندکاره  قرار داد. با این وجود قابلیت پرینت  و اسکن در سایز A3  که ویژگی بسیار مناسبی  برای محیط های اداری و دفاتر فنی میباشد ارزش  دو چندانی به مدل  کپی  شارپ AR-X201  داده است.

 خرید دستگاه فتوکپی AR-X201

هم چنین دستگاه  کپی  شارپ  مدل AR-X201 سازگاری خوبی با سیستم عامل های Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 که باعث راحتی کار کاربران با دستگاه کپی  شارپ  مدل AR-X201 میشود.از نکات قابل ذکر دیگر برای AR-X201 این است  که ظرفیت سینی کاغذ آن قابلیت ارتقاء تا 1850 برگ را دارا میباشد و این در صورتی است که ظرفیت اولیه برای سینی کاغذ AR-X201 دقیقا 350 برگ میباشد.

ازلحاظ طراحی ظاهری و ساخت دستگاه, مدل AR-X201  تفاوت چندانی با دیگرمدل های هم رده شرکت شارپ نداشته و مانند سایر تولیدات  کیفیت و ظرافت همیشگی در طراحی کلیدها و به کاربردن مواد اولیه درجه یک درساخت دستگاه مقبولیت همیشگی خود را نزد کاربران و استفاده کنندگان از محصولات شارپ را حفظ کرده است.

فروش دستگاه فتوکپی AR-X201

همانطور که در توضیحات بالا برای مدل  شارپ ar-x201 ذکر کردیم با توجه به ابعاد 511 × 599 × 612  میلیمتری و ظرفیت سینی کاغذ تا 1850 برگ و هم چنین قابلیت کپی متوالی تا 999 برگ شرکت شارپ این مدل را برای محیط های کاری با حجم کاری متوسط به بالا طراحی و تولید کرده است.محیط های کاری همچون شرکت های اتشاراتی , مراکز دولتی و خدماتی, مراکز آموزشی با جمعیت زیاد همانند دانشگاه ها و موسسات علمی-آموزشی که نیاز دارند تا با یک دستگاه نسبتا بزرگ حجم بالایی از کپی را درطول فعالیت روزانه خود انجام دهند.

بد نیست بدانید که شرکت شارپ درنظرسنجی که از مشتریان خود درمورد مدل ar-x201 انجام داده است نظرات مشتریان درمورد کیفیت چاپ دستگاه و سرعت چاپ دستگاه رضایت بخش اعلام شده و نظرمشتریان درمورد کیفیت ساخت و ارزش دستگاه دربرابرقیمت پرداختی برای آن مطلوب گزارش شده است.

خصوصیات دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201

تجهیزات جانبی ( اختیاری) : AR-NB7 برای شبکه

زبان چاپگر شارپ با فشرده‌سازی (SPLC)

دارای قابلیت Network Twain میباشد

در کنار سایر مشخصاتی که برای مدل ar-x201  ذکر کردیم باید بدانید که راحتی کار با پنل کاربری دستگاه , کیفیت مطلوب جنس و رنگ کلیدهای پنل , تهویه هوای مناسب دستگاه, رزولوشن چاپ دستگاه که معادل 600*dpi600 میباشد به همراه سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه وهم چنین رزولوشن اسکن دستگاه که به 600dpi نیزمیرسد میتواند انتخاب مناسبی برای شما مشتری عزیز باشد.با خریدن دستگاه کپی sharp ar-x201 اطمینان داشته باشید که لذت یک خرید واقعی ومقرون به صرفه را تجربه خواهید. 

در پایان برای راهنمایی هرچه بهتر و بیشتر شما مشتری گرامی برای خرید  توصیه میکنیم که یک نظر اجمالی نیز به محصول مشابه دستگاه کپی  مدل AR-X201 که   دستگاه  کپی  شارپ  مدل AR-X202 میباشد و از محصولات تولیدی شرکت شارپ میباشد نیز داشته باشید

عملیة تجمیل الانف فی ایران طهران

عملیة تجمیل الانف فی ایران طهران


عملیة تجمیل الانف فی ایران طهران

کما قیل فیما سبق أن ایران شهیر بأطبائه الحاذقین یشتهر ایران بعاصمة عملیة تجمیل الانف لکثرة اجراء العملیات التجمیلیة للانف.

الى جانب ذلک عاصمتها طهران الکبیرة تشتهر بازدحامها للناس وهی مدینة متطورة ومتقدمة. وسبب هذا التقدّم کثرة وجود العمارات، البنایات الضخمة، الجامعات الکبیرة، المراکز والمؤسسات الدولیة والحکومیة، المستشفیات المجهزة والعیادات التخصصیة. فالسیاحة الطبیة تعد أحد دعائمها الاقتصادیة الهامة التی تساعد فی تقنیة الحقول الطبیة فی مختلف المجالات. کما یُعرف الأطباء الایرانیین من أفضل أطباء العالم فی الفروع المختلفة للطبابة.

افضل أطباء تجمیل الانف فی طهران

یمکن القول أن البحث عن طبیب تجمیل الانف فی المحافظات الصغیرة أسهل من المدن الکبیرة. فیجب التدقق فی اختیار الطبیب وجراح الانف فی هذه المدن. یحاول هذا النص أن یعرّفک على بعض إخصائی تجمیل الانف فی طهران:

  • الدکتور سید علی بصام

الدکتور سید علی بصام جراح وإخصائی تجمیل الانف وعضو جمعیة الایرانیة لترمیم وجراحة الانف. الدکتور بصام أحد أطباء المتخصصین فی إجراء عملیات تجمیل الانف فی مدینة طهران. وهو أحد اساتذة المشارکین فی قسم الانف والأذن والحنجرة فی جامعة طهران للعلوم الطبیة.

  • الدکتور امید ابراهیمی

الدکتور امید ابراهیمی أحد إخصائی جراحات الانف والأذن والحنجرة والجراحات التجمیلیة فی ایران. الدکتور ابراهیمی متخصص متخرّج من جامعة طهران وعضو الجمعیة الایرانیة للانف فی جراحات التجمیلیة. هو أحد اساتذة الکبار وخبراء تجمیل الانف فی ایران ومدینة طهران.

  • الدکتور شاهین فتح سامی

الدکتور شاهین فتح سامی خبیر وإخصائی طب التجمیل فی فرع الأذن والحنجرة والانف. وهو أحد إخصائی تجمیل الانف الذی حصل على مرتبة الأولى فی الشهادة التخصصیة للجراحات التجمیلیة فی ایران. یعد الدکتور فتح سامی افضل جراحی عملیات الانف والذقن فی طهران.

خصائص افضل طبیب تجمیل الانف فی طهران

إذا ما رضی الشخص عن نتیجة عملیة تجمیل الانف قد لا یستطیع إجراء عملیة الترمیم إلا بعد مضی فترة سنة کاملة. خبرة الجراح وتعرّفه على أحدث العلوم والأجهزة الطبیة فی مجال الجراحات التجمیلیة قد یتأثر فی مدى نجاح العملیة. فمن المهم قد لا تؤدّی النتیجة الى تعرّض الشخص بالأمراض التنفسیة والجلدیة أو تهدّد صحته الجسمیة. فمن خصائص افضل أطباء تجمیل الانف فی طهران:

  1. یجب أن یکون خبیرا فی الطب التجمیل
  2. أن یتمکّن من خبرة وتجربة فی إجراء العملیة
  3. أن یتمکّن من قدرة تجسیم  الانف بعد العملیة
  4. یقدر المریض أن یعتمد علیه لإجراء العملیة
  5. أن یهتمّ بسلامة الشخص الخاضع لعملیة الانف
  6. یلاحظ سابقة الأمراض لدى الشخص ویبحث عن الأدویة التی یستخدمها
  7. أن یحجز وقت معین لفحص نتیجة عملیة الانف بعد إجرائها