سی و یک

سی و یک

سی و یک

سی و یک

1

من

فروتنانه در خیابان نگاه می‌کنم

که چگونه گستاخ بر من می‌تازند

صدای این همه هرزگی‌ها

در من می‌ریزد

من

فروتنانه

تنها نگاه می‌کنم!


2

دیگر سر به بیابان گذاشتنت را

سر در برف کردنت را

نمی‌خواهند

در کنج خانه تمرگیدن

و نمردنت

آرزوی ایشان است!


3

هیچ می‌توان در عمق آب‌های زیر برف

مدفون شد

چگونه بکوبد کلنگ پیر گورکن

بر یخ‌های آبی زمستانی

هیچ می‌توان در این سگ‌لرز بی‌آرام بادها

یک کاج، یک سرو، یک سرود

بر پای گورم کاشت؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تب40درجه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

یک
دو
سه
تنها یک نشیمنگاه برپا خواهم ساخت
آن هم برای تلاقی دو نگاه
یکی بالا
ویکی پایین تر از سنگ مزار
درختان هیچگاه همیشه گی نیستند!

مونا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://smsforu.blogsky.com

سلام.موافقین تبادل لینک کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد