سی و یک

سی و یک

سی و یک

سی و یک

یکی دیگه می خواد دانشیار بشه و حقوقش بره بالا جونش رو ما می کنیم!ای تف به روح پدر هر چی مدیر و رییسه! امیدوارم به زودی زود این مرتیکه یک لاقبا خیزرانی حضرت اجل جاسبی تشریف ببرن تا این عمله هاشون هم شرشون رو کم کنن! هرچند که سگ زرد برادر شغاله اما حالا شاید قیافه بعدی بهتر باشه!
مردک بی سواد نفهم با چهار تا مقاله ای که دانشجوهاش نوشتن و یک کتابی که به زور و زحمت با سی نفر همکار چاپ شده می خواد ارتقای رتبه بگیره! اون وقت جونش بالا میاد دانشگاه رو مدیریت کنه! ای بر پدر اون که دانشگاه آزاد رو راه انداخت تا کرور کرور بی سواد به ضرب و زور شهریه فارغ التحصیل بشن! نصفشون هم مدیر و رییس و معاون دستگاه های اجرایی کشورن!

نظرات 4 + ارسال نظر
تب40درجه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

به قول قدیمیا :
هیچ بدی نمی ره
که جاش خوب بیاد.

راستی مریم
رییس نو مبارک
البته اگه هاشمی پای برگه اشو امضا بکنه!!!

سرت سلامت عزیزجان! هاشمی دیگه حناش رنگی نداره! اگر امضا نکنه دورش می زنن. به هرحال به حال کارمند جماعت فرقی نداره!

غزل یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

موافقم بد رقم.تازه مدرک بدن دست پسرای هیچی نفهم بی شعور تا با ننه هاشون برن خواستگاری دخترا ی مردم پز الکی در کنن کلاس بزران واسه مردم

عاطفه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

پیام نور بی در و پیکر روبگو! صب در دانشگاه رو معلوم نیس کی باز میکنه و میره پی کارش! بعد سه تا ساختون تویه محیط بزرگ که توچه استاد باشی چه دانشجوباید قبل شروع کلاس بری توی برد نگاه کنی ببینی کلاست کدومه!بعد این کلاست تموم شد باید بری دوباره توی برد رو نگاه کنی ببینی کلاس بعدیت کجاست. برا دیدن برد هم کلی باید راه بری!
بعد دانشجوهاش که خدا نصیب نکنه- دیکته هم میکنی مطلب رو نیمفهمن! حیف خیلی از استادای جوون خوب که اونجا میرن و برا اینا درس میدن- قدرنشناس ها میخوان فقط نمره بگیرن برن بمیرن-

جاویدان پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://javiidan.blogfa.com

استاد ما که پروفسوره..خیالمون تخت...دلت بسوزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد